divendres, 8 d’octubre del 2010

VOLVER. DEMÁ EN EL MUNICIPAL DE VALLDE: SPORTING - ROTLET MOLINAR

Companys, com va saber dir el Tano i Mariscal Franconetti, ja hem regalat 11 punts, això s'ha d'acabar, i demà hem de començar per ca nostra quedant-nos amb els 3 punts davant dels moliners.
M'és igual com sigui, tocant, no tocant, amb un cop de pilota, un gol en contra, en offside, m'és exactament igual com sigui, només hem de deixar els 3 punts a casa.
Així que a compromotre's cadascú a la seva i donar el millor de si. I divertint-nos. Que ens encanta jugar a futbol nines, no hem estat tota la setmana esperant aquest partit? el de demà a les 18? Idò a gaudir i deixar-hi la pell per guanyar-lo!!!
SPÒRTING VALLDEMOSSA - ROTLET MOLINAR - 18.00 - a CASA!
Esperem que la grada ens véngui a donar suport!!!

pd: Partit especial per a Roberto Carlos, Abelito i el Osca, que estaran recontramotivats i amb moltes de ganes d'aportar el millor de cadascun d'ells en aquest moment de l'Spòrting!
pd 2: Qualcú va dir qualque pic: "qualque pobre rival rebrà tots els gols que no marcam"
pd 2: Alerta amb Cape, es fa el tímid però després per la TV arrasa, li fa de doble a la de "Los Serrano" de tant en tant, Alejo Maures ... no more words.

-----------------------------------------------

Compañeros, como supo decir el Tano y Mariscal Franconetti, ya hemos regalado 11 puntos, esto se tiene que terminar, y mañana debemos comenzar por casa quedandonos con los 3 puntos frente a los molineros.
Me dá igual como sea, tocando, no tocando, con un pelotazo, un gol en contra, en offside, me dá exactamente igual como sea, solo debemos dejar los 3 puntos en casa.
Asi que a compromoterse cada uno a lo suyo y dar lo mejor de sí. Y divirtiendonos. Que no encanta jugar al futbol nenas, no estuvieron toda la semana esperando este partido? el de mañana a las 18? Pues a disfrutar y a romperse el orto para ganarlo!!!
SPORTING VALLDEMOSSA - ROTLET MOLINAR - 18.00 - en CASA!
Esperamos que la grada nos venga a apoyar!!!
Salut, Força & Gols!
p

pd: Partido especial para Roberto Carlos, Abelito y el Osca, que estarán recontramotivados y con muchas ganas de aportar lo suyo a este momento del Sporting!
pd 2: Alguien dijo alguna vez: "algún pobre rival se llevará todos los goles que no marcamos"
pd 2: Alerta con Cape, se hace el tímido pero luego por la TV arrasa, le hace de doble al de los Serrano cada tanto, Alejo Mauras... no more words.