divendres, 11 de juny del 2010

COMIENZA EL MUNDIAL... Y VACACIONES!!!

Compañeros, el blog se toma vacaciones, merecidas vacaciones.
La exitosa temporada ha terminado y a partir de mediados de Agosto o Septiembre, se vendrán nuevos desafios para el Sporting que por primera vez en su corta trayectoria jugará en segunda regional de Balears.
El futbol de todas maneras no se acaba (las mujeres contentisimas, ha) hoy comienza el mundial de Sudafrica asique todo un mesesito repleto de la redonda.
La proxima temporada habrá novedades en el blog, nuevo diseño, mas paginas, links, nuevos cronistas... si el Sporting crece... el blog tiene que seguir su ritmo!
Suerte tambien todos los que disputan el Torneo de la Beata!
Abrazo de gol!
p

pd: y se nos casó el Abelito nomás... acá haciendo un grit con los sportinianos presentes!
1,2,3 sporting hasta la medula!

11 comentaris:

Dídac ha dit...

I et diré més Pablo. Aquest mundial aniré amb l'Argentina. Ja que la selecció del meu país no pot competir internacional, aniré amb un la selecció d'un país que ja no és colònia espanyola (quina enveja) i que, a més, té cracks com en Messi.
Però, de tota manera, anècdotes a part, el mundial mai no serà una cita del millor fubol del món si no hi ha l'SPÒRTING!

Bon Estiu !

Pol9 ha dit...

eso es choloo!!!

aunque "espanya" tiene varios catalanes en su fila, te da igual?
es mas, creo que la base del pedazo de futbol q hace es por la cantera del barça sin lugar a dudas!

d todas formas, si sale campió argentina t quiero en la plaza de las tortugas pintado de celeste y blanco jeje.
abraçada.
p

Anònim ha dit...

Mallorca Is Not Catalonia!!

Anònim ha dit...

ESO ES. MALLORCA ES ESPAÑA. LOS MALLORQUINES SOMOS ESPAÑOLES. ESTA CLARO?

Dídac ha dit...

anònims, xerrau per voltros, que jo no xerr per voltros. Jo no consideraré mai com a meu un estat que no respecta sa meva llengua, sa meva cultuta, sa meva identitat, sa meva idiosincràsia...
Som com som i si no ho respecten, mos hem de fer espectar. Si no és amb Espanya, serà pes nostro propi compte.
Un article important d'un professor meu per a que es dos anònims recapacitin qui els representa:
http://dbalears.cat/actualitat/Opini%C3%B3/maneres-de-fer-el-ridicul.html


P.D. Com podeu comprovar, jo don es meu nom, no m'amag darrera una disfressa anònima.

Anònim ha dit...

pero que jugadores tan guapetonesssss!!

pnx

donosti ha dit...

Didac,et demanaria que en aquest blog deixasis de banda el tema politic i ideologic de cadascu.Aqui es ve a parlar de futbol i mes que mes de l'Sporting.Així que a tu i als anomins vos convit a discutir aquets temes en el bar,al parc,al cor de jesus,jejeje etc...Pasau bon estiu i disfrutau del mundial.

Dídac ha dit...

Donosti, jo parlava del mundial amb en Pablo. Evidentment que si ets anònims m'escriuen, jo respondré encantat, per aquí i al bar o onsevulga.
Fixa-t'hi bé, al meu primer comentari parl del mundial (futbol) i de l'Spòrting. El blog és per parlar d'això i jo respect les normes. Ara bé, també responc a les al·lusions directes, per descomptat.
És més, les respostes han estat educades i els he recomanat un article de diari, que els serà molt productiu.
Conflicte no n'hi ha cap, jo pens d'una manera, ells no. Jo don arguments, ells no.
Hi guanyaré res? no, segur que no, però no he fet res mal fet.

Bon estiu i força Crazy Boys! hahaha

Anònim ha dit...

y ese hotel en alcúdia prometido?

Unknown ha dit...

¡Secundo la moción!!! Hay que meter presión, que a este paso iremos en invierno... Y no es lo mismo :-P.

Anònim ha dit...

aguante argentina?
jajaja
que la chupe maradona !